0

BC72 och Festfixargänget

 
 
Gick upp och åt frukost tillsammans med Dana och hennes lagkamrat (och Lucas klasskompis som sovit över här. Tjejerna stack iväg på fotbollsmatch i Höganäs, Christer på moderaatmöte, så jag satte iäng ch städa huset. Vårstädade uterummet, tvättade, diskade och fixade til kvällen.
Förberedde
Dukade och hann äen att putsa silverbesticken.Duschade till mig, satte träningskläder och körde ner till Malmö
Kockums Fritid
QW BC72
Supernöjd efter passet, ett riktigt svårt ocjh kul pass med bra musik - ser fram emot att få köra det i sommar.
Passet slutade 16.45, duschade och 16.58 satte jag mig i bilen och körde hem igen. !7.45 var jag hemma och efter en llten stund kom våra kära gäster!
Hela(nästan, för vi fattades Kent) Festfixargänget, och det var såå härligt attt träffadem igen!
Nässelsoppan som nästan var mer kräm idag, och provade med lax oh ceme fraiche..
Chirtser hade fixat till grilade revben ooch grönsaker
Daimtårta idag också
Ett doftljus helt i min smak!
Jag vann minsann "Skickaskivan" och efter en stund åkte våra gäster i omgångar.
Christer och jag satt uppe en stund till och snackade inna n vi satte igång en makin disk och gick i säng-
 

Kommentera här: