0

Fullspäckat

Var uppe 7.30, tvättde diskade och städade undan och åt frukost.Lagom klar när Christer kom ner. Duschade och sedan körde jag till Ljungbhed och till syster Annika (de hade varit på 90 årsfest i Tornsborg kvällen innan).
Annika åkt med mig till kyrkogården , dit även Tina kom.
Nystädat och nya blommor, snyggt till mors dag. om en vecka.
Från Riseberga till Skäralid.
Sagolikt som vanligt
 
Kopparhattsrundan ner för Offarstigen
Därifrån till pappa oc Kristina som bjöd på
goda sillamackor! Drack kffe och snackade med dem ett tag och 13.30 körde jag hem Annika och fortsatte hem och plockade upp Christer. Körde till Helsingborg, dubbeltankade och 
tvättade bilen. Beställde filter till kyl/fry hemma. Christer köpte ny mobil.
På Skopunkten köpte vi vars tre par sommarskor. Hittade äntligen 2 bhs sompasar mig oc som jg så väl behöver. Körde inom Åstorp och köpte kvällsmaten på Thai Lina. Svårt för mg att väölja för det jag ville ha var starkt så det blev räkor utan kryddor
Tillräcckligt svagt för att inte göraont i munnen.
Lite film, lite tvätt och enormt trött, så sängen kallar!

Kommentera här: