0

Hembesök

Upp och iväg med tåget,klockan 06 .nåt, var jag på jobbet och fick en del gjort innan de andra kom(skönt för jag har ju lite att komma ikapp med när jag varit borta i några dagar både med utbildning och medarbetarsamtal..Skrev ut alla avvikelser som ska sorteras på flera olika sätt och sedan placeras ut till rätt ställe. Efter förmiddagskaffet så..
 gick jag med på hembesök
en supermysig vårdtagare! Diekt därifrå till en annan mysig vårdtagare som jag hade hembsök hos. Fick lära mig lite om fåglar där. Mail, schema, quornlasagne och lite annat innan jag var på nästa hembesök. Övertalade en annan vårdtagareatt hon behövde äta mat och "till sist" ett anhörigmöte. 
Gick tillbaka till lokalen i det underbara vädret!
Hann få undan lite till innan Dana kom och hämtade mig, för hon hade bilen med kladdkakor till fikat på sitt jobb.Max jobbade kvällen. Nu har jag landat hemma och snart ska vi iväg på nästa äventyr!
 
Ha en underbar fredagskvll!

Kommentera här: