0

Lördagsarbete

Gick upp vid 07, åt frukost och tränade på combatpasset, klockan 8.25 körde ja till Klippan och höll ett Cpmbatpass för ett härligt morgonpigga tjejer!
 
 
 
Kunde inte bestämma mig.... men nöjd med mitt svettiga pass! Lämnade KBT-bok till Kristina i receptionen (som går på Sverigehälsan nu och som ska köpa den boken av mig), efter jag duschat där. Skulle kört direkt mot Örkelljunga, men en dag utan BH hade jag verkligen inte klarat av!! Och när det blir lite hastigt så händer det att jag glömmer saker... så därför körde jag hem till Kvidinge och satte på mig en bh och körde till Boalt.
 
Helt underbart väder och jag såg det som en belöning för att vädret var så tråkigt sist jag var där.
 
 
dessa är helt underbart söta
 
 
 
Matilda och Kenneth som också var funktionärer denna dagen.
 
Lämnade Boalt vid 16.30, hemma så bytte jag om och vid vid 18 körde Christer och jag till Åstorp med cyklarna bak på bilen.
En skön kväll på "Gräddhyllan"
Fantastiskt god champagne!
God mat och gott sällskap
 
Planerade inför nästa vår-resa
Vår plan att köra hem tidigt försvann och vid 02 cyklade vi hem till Kvidinge.
 
Tack Paul & Ann, alltid lika bra!!

Kommentera här: