0

Halloweenfest

När vi kom in i stugan på kvällen så bytte vi alla om till Halloweendräkter, en efter en...
opläkare Rasmus
Herr Spöke Henrysson hemself
En del pyntade i "festlokalen" och en del lagade mat. Jag och Karro fixade snacks(brie, kex, melon, parma, varma valnötter) och whiskydrink.
Spindelnät...
Så mysigt, spöklikt och fint det blev!
 
Zombie Rasmus plutt
Ett litet sött skelett som var svårfångat på bild...
SyrranTina var inte mycket bättre än läkaren, tror jag. 
Den här figuren...
en ledsen liten spökflicka på balkongen
 
 
Mina fina killar... eller de brukar vara det i alla fall
Kajsa
Dana
Emil...
Malin
MiaFia såg riktigt hemsk ut i sin dräkt!
Ett sött Karroskelett
Lady ghost
Själv rätt nöjd- blev ju rädd var gång jag såg mig i spegeln!
Också svårfångad på bild -Mikatösen
 
 
Huvudrätten  var "Spökpasta med layxig laxröra", blev inte som den har blivit innan, svårt att göra den rätten till många...
Hallonmousse till dessert
 
Full fart vid bordet hela kvällen. Många skratt och mycket flams!  Underbara människor!!

Kommentera här: