0

Hemmaarbete

Började dagen med utvecklingssamtal på Åbyskolan - lite att jobba med
Hemma igen så satte jag igång och röja i carporten. Christer ska få installerat en snabbladdare till sin nya Hybridbil.
Vi har samlat en del som ska till tippen här...
Dana hade min bil till skolan så det blev till att flytta undan sakerna bara.
Tog tag i dessa evinnerliga syrénskott, så trött på dem och en markduk har inte hjälpt det minsta...
 
Blev av med skotten och så gör vi något ordentlig av det till våren istället. Jag har en plan....
Källsorteringslådan är äntligen borta, så det blir säkert bra detta!
Stenarna flyttades till dammen
När vi var nöjad så blev det lite kvällsmat innan jag körde till Ängelholm
Ett Worldfitness-danspass med Alexandra - skönt att få dansa!
Körde hem och duschade, gjorde te och popcorn
Snacks till fotbollen... Jodå jag var framför tvn och så fort jag slutar tugga somnar jag. Men jag vaknade av att Christer sa att Sverige vann fotbollsmatchen.

Kommentera här: