0

Jungel

Vi vaknade rätt så tidigt och satte fart direkt både jag och Christer. Dags att vinterbona trädgården.
Jag slaktade vår ena Benjaminfikus, dels för att slippa sköldlössen men även för att den var i stort behov av att tuktas. Den blir säkert snygg igen.
Scones till frukost!
En liten städning/undanplockning innan jag körde
...vet inte vad det är för en min....tillsammans med Frida och Cecilia.
Körde till Väla och körde ett cobatpass medCissi som instruktör. Snabbt till maxi därifrån, sprang och handlade på 9min, skyndade hem där fam. Jessen-Krut redan hade kollat in insekterna. Mysigt att prata lite extra med Emma & Janne, och även att busa lite med Theo och Simon. Underbara ungar! Närde lämnat , disken var undan så höll vi kväll och såg en film"Jungel" med Daniel Radcliffe. Lite spännande och tänkvärd

Kommentera här: