0

Måndagar 17.45-18.45 Crosschallenge !!!

Det blev en lunch i alla fall...
Körde och handlade mat och lite annat i Hyllinge efter lunch. Packade in och fixa lite hemma innan jag bytte till träningskläder och körde till Klippan, lite tidigare för att boka ny tid till mina naglar...
Inte så snygga...
och för att prata med Fatima om hur jag ska hålla fler pass i fortsättningen och det blir Crosschallengemåndagar klockan 17.45-18.45 och ni är varmt välkomna!!   Jippi!
Sen laddade jag för combaten
Tyvärr hade jag många småmissar men huvudet tänkte på det nya (och den låten satte jag!), och två helt nya deltagare. Men tack och lov så är där några stammisar (Tack Frida!) som styr upp mig!
15 minuter senare var det dags för Crosscage med Claudio
En bra runda... 18 stationer, ochju starkare och fler gånger jag gör detta desto bättre blir jag och orkar jag!
Körde hem och gjorde kvällsmat: köttfärs i tortillabröd, blev riktigt gott!
Duschat, diskat och nu sitter jag här med mitt te.

Kommentera här: