0

Drakabygget

Vaknade rätt så pigga både jag och Christer och hade planerat att jobba i trädgården men det regnade konstant hela dagen och var grått och trist så vi körde för att jag skulle få se nya fabriken. Superfint och jag hoppas verkligen att det blir så bra som det kan bli där! Fick lite idèer där. Körde hem igen och åt "lunch", jag fortfarande duktig och håller mig till C9 (fast jag fuskade lite igår med bubbel).
Supernöjd!
Det blev ingen promenad i regnet utan när klockan var 15.30 körde jag ombytt till Väla och var med på Combat.... och vilken combat sen!!!
"Klippangänget"! 
..och Cecilia som håller passet idag tillsammans med några andra
Nästam fullt pass och många av deltagarna är själva instruktörer, vilket gav massor med extra energi och alla tog i för fullt! Ett grymt pass och redan efter puppvärmningen droppade jag svett. Så jäkla nöjd med mig själv att jag kom iväg och kunde ta i så mycket! På vägen hem körde jag inom maxi och köpte mozzarella och jäst.
Medan jag duschade fixade Christer till en haemmagjord pizza.
pizza med mozzarella, crabsticks och roccula  supergod och jag tyckte att jag kunde vara värd lite extra
denna kvällen.
 Började titta på "Black mirror", märklig serie på netflix.
 

Kommentera här: