0

@FLP

 Onsdagmorgon körde jag Lucas till skolan efter ännu en försovning. 
 Fortsatte till Åstorp och satte färg på kroppen. 
 Därifrån körde jag direkt upp på åsen och gick 6km"vildsvinsrunda".
 Lyssnade in BodyCombat 73 under tiden #nyttamednytta
 Så trött på att vara tung och öm i kroppen, har försökt och tappat lust med träningen om och om igen. Inte för att träningen inte skulle göra någon nytta - för det gör den verkligen. Men jag är ju precis som resten av min familj lyckligt lottad att jag/vi bygger muskler snabbt, När man kämpat och vågen inte alls visar något (även om jag ser och känner en förbättring så surar jag lite på mig själv. Så i måndags bestämde jag om och tänkte att jag "fuskar" och kickstartar förbränning, utrensning/detox med hjälp av @Foreverlivingproducts
 Så eeftr att kontaktat Camilla Rosenqvist så köpte jag på mig delar till kickstartspaketet. För jag vet att det fungerar på mig. Så i 9 dagar kommer jag att äta och dricka dessa produkter. Sen kör jag igång med "novemberavfettning" tillsammans med de andra. Äta sunt och träna ska lägga till en del styrketräning tillsammans med Lucas som har satt upp ett 4månaders mål, och jag hänger på med mina mål.
Skönt att ha någon i huset som satt mål! Jag har tagit före-bilder hur mycket det än tar emot...
Dana är ju duktigt och tränar hur mycket som helst redan, fast med bollar och på annat gym än vad jag och Lucas gör..
 

Kommentera här: