0

Hangar

Sökte jobb, funderade och tvättade under förmiddagen men på eftermiddagen kom jag ut i trädgården
kanttrimmat gräsmattan och klippt gräset inne i trädgården . Vi får se om det är sista gången för i år (för det var lite frost i morse) eller det kommer att klippas någon gång till.
Hämtade Dana i Klippan, förvirrad på en timme... Men jag kom till F5-området och lagom tid till boxningen!
Träningen är flyttad till en hangar nu.
Såå skönt att svettas ordentligt! Jag kan av naturliga och fysiska saker inte riktigt allt än, men det kommer och jag kommer att bli bra igen!!
Såg mitt favorit (egentligen det enda tvprogrammet jag ser)programm på 11:an, SYTYCD
sista innan finalen nästa vecka. Jag tycker att alla fyra är lika fantastiskt duktiga och kan inte välja någon favorit.
Vem som än vinner av dessa är värd det! 
Min äslskade  man hade precis kommit till Norge (han körde från Vallentuna på eftermiddagen) och skulle lägga sig på hotellet. Sa gonatt och läste en stund i Angelique.

Kommentera här: