0

Snö och sol

Sov tillräckligt bra (var uppe några gånger) under natten mellan vägg och Chister...
 
Morgonpromenad (det frös i natt) med Smilla...
...Christel, Fredrik och Christer
Framme vid affären där vi skulle handla frukost så såg vi att de skulle öppna tjugo minuter senare. Så vi fortsatte ner till vattnet.
 
Kyligt, blåsigt men ...
vackert och skönt!
 
Dessutom fick vi en rundvandring i Fredriks uppväxt.
Vi fick köpt frukost, gick tillbaka och åt. packade ihop våra saker och sedan satte vi oss i två bilar och körde till Maria, Fredriks storasyster. Alva skulle stanna hos farmor och farfar, så vi drack en kopp kaffe (och fick en stor dos äkta kärlek i lägenheten!) och sedan skjutsade Fredrik och Christel oss till Arlanda medan de fortsatte till Vattholma.
Regnblandad snö på Arlanda. Lyxade till det med en tidning till att läsa på planet.
men sol i luften. och sol nere i Ängelholm! 
Vi körde hem och packade upp, jag åt lite, bytte till träningskläder och satte mig i bilen.
Körde till Väla och njöt av solen på vägen.
Ett gott pass combat där jag var med framme några av låtarna, (vilket var bra (och roiligt)för mig för då kunde jag inte "fuska")och samkörde...
... tillsammans med Cissi och Nadia. Dessa goa tjejer och duktiga instruktörer!
Åt en räksallad till kvällsmat och vi tittade på "Baywatch".
 
Vilken fantastisk helg! Vet inte vad som skulle kunna slå detta... kanske en hel helg i skogen, eller bara en stark kontrast bara!? Stort tack alla och extra till Christerl och Fredrik! Nästa gång vi ses måste vara hos oss!

Kommentera här: