0

Storstädning

Äntligen fick jag städat ur frysen och kylen i köket!
 
även bakom, under, över
Rent och snyggt igen och ett ✔ på min storstädningslista.
Fortsatte med bastun så ännu ett✔  på listan
Sorterade singelstrumpor ✔
Listan är satt till 201805 och ingår i mitt mål till #Silverbröllop
Gjorde köttbullar till kvällsmat, evigheter sedan sist! - Uppskattat
Trimmat/kantklippt gräsmattan både fram och bak och klippt hela (framsiden var det så långt/mossigt så det blev klippt i trippeldrag)
Var med Dana och köpte termostatbyxor (jag köpte vinterjacka)
...och nya innebandyskor
Vi slog till på en fika på Espressohouse i Hyllinge, innan vi handlade mat på maxi
Satte ljung i utekrukorna hemma
På kvällen gjorde Christer revben och pommes medan jag gjorde kalops och pannacotta till helgen.
Dana och Kajsa (som har en vit månad) körde till Klippan för att se innebandy.
Där var Lucas också med sin nya tjej?
Christer och jag hamnade såklart i soffan och började titta på en ny serie(det är många samtidigt nu), Mindhunters. Klarade mig rätt så länge innan jag gjorde popcorn för att hålla mig vaken ...
Var i säng vid 22 ändå...

Kommentera här: