0

Wonder woman

När vi vaknade valde vi att gå en runda innan frukost. Så vi gick till Heimlich-stället för att kolla om det fanns några svampar kvar där och några men få var där.
Njöt av baksidan av Yasjön
Skönt att komma ut i friska luften
 
 
Tillbaka vid stugan så blev det en snabbfrukost för Paul & Ann som blivit tvugna att köra hem tidigare och av det jag hört så är det  - i mitt tycke - dåligt ledarskap och dåligt föräldraskap av de andra föräldrarna.
Christer och jag städade, diskade och fixade i och runt stugan. Hjälpte till lte med att fylla ett släp med ved som skulle med de andra hem till Kvidinge. Samtidigt tömdes de små fula vedskjulen på baksidan av såghuset. Tanken är att de ska rivas och byggas upp igen som snyggare och bättre men som växthus.
 
en  vacker spindel på vår farstukvist
Christer grävde ner tre nya fruktträd medan jag sågade bort några småträd som stod i vägen för andra bättre träd i skogen.
De andra fyra körde hem efter ett tag, vi fortsatte att fixa lite till och när vi var nöjda så körde vi hem.
Fick biobiljetter  från Nordic wellness för att jag hjälper till och håller pass för Claudio när han inte kan.
Trevligt och u ska jag och Christer välja vilken film och när vi har tid att gå på bio.
 
Hemma så såg vi Wonder woman, kanske inte direkt min typ av film...

Kommentera här: