0

Boxning

Efter simningen körde jag direkt till jobbet. Uppe på avdelningar.  
Räksallad till lunch.
Jobbade fram till 16 körde och handla mat, direkt hem och fixade till kvällsmat. Pappa&Kristina kom till oss men mest till Dana som håller på med studiearbete. Jag bytte till träningskläder och körde till Ljungbyhed och F5.
Boxades en timme med Annika och med Anna som instruktör. Riktigt skönt att tiksvettas och kunna ta i ordentligt! 
Vacker himmel på vägen hem!
Städa bilen från hundskit som jag  hade fört med mig in i bilen i morse med skorna som jag hade på mig under pw.  Blir så jäkla trött på folk med hund som inte plockar upp efter sin hund! De ägarna bör verkligen inte ha hund om de inte kan ta sitt ansvar och sköta ALLA förpliktigelser som följer med hundägandet. Va fan är der för fel folk! 
Efter bilen blivit städad som slutade jag skorna. Duschade och åt popcorn framför ett avsnitt från nya serien som jag verkligen tycker om Atypical, tror jag den heter. Sen började detta:
En underbar tango!
Nöjd med min dag idag! Tre träningspass,jobbat, lagat mat, städat, äntligen sytt på min kavaj och avslutar dagen med dans!! Kan knappt bli bättre!❤❤

Kommentera här: