0

Eslöv

Körde direkt ner till Esöv på morgonen för att gå på antställningsintervju
Var i stadshuset
Körde sdan förbi Kopmansgatan 19 som jag har så otroligt många goda minnen ifrån !Älskade att vara hos farmor och farfar, som bodde i den trappupppgången alla mina uppväxtår. Jag har inte varit inne i Eslöv sedan farmors begraving och så många härliga minnsbilder det dök upp på vägen in i centrum. Kan inte påstå att jag saknar dem nu för tiden men med mycket glädje och kärlek tänker jag på dem båda-
Tuvungen att kolla in Stenberget också
Vilken lyckka det var för först mig att få springa upp till flaggstången och sedan för Rasmus när han blev gammal nog för det (2,5år tror jag han var då ;))
 
Körde direkt till Perstorp och jobbade på som tusan en stund innan jag lämnade och körde hem och sedan med Christer vidare till stugan och till Espön för att hjälpa Morgan med event som han hade där under eftermiddag och kväll-
Först i regnet
Kokade kaffee på öppen eld som jag förmodligen kommer få ärr efter senare, för jag brämnde mig  på kitteln.
Många stora fina fiskar fiskades upp och jag stod för slakt och rensning
 
Så kom solen och alla njöt otroligt mycket och uppskattade eftermiddagen väldigt mycket...
senare uppskattade de även kvällen med mat från Kalle.När det vr klart stack Christer och jag "hem" för att möta upp våra gäster-
Tina & Lars, Felix och Alex kom samtidigt som oss- Hade ordnat en liten skattjakt till killarna och vi satt och drack bubbel , åt kex och ost, tills mina ögonlock tyngdes ner.

Kommentera här: