0

Personlighetstest

Efter en sämre natt var det riktigt skönt att komma ut på morgonrunda igen!  
Efter morgonbestyren så körde jag till Perstorp och jobbade någon timme innan jag körde ner till
Eslöv (bak på bilden syns kyrktornet på kyrkan där jag döptes)
Jag har gjort ett personlighetstest på nätet och som vi skulle gå igenom och analysera. Spännande! Lite nervöst men det var positivt och jag fick någon tankeställare med mig hem att fundera på. Alltid bra med chans att utvecklas!
Tillbaka till Perstorp. Jobb innan nästa möte med korttiden. När vi var klara gick jag tillbaka till Ybbåsen och jobbade lite till. Lite över 16 körde jag till Klippan för att fixa till naglarna.
Vänster...
Och höger Mycket nöjd!
Tyvärr var de försenade (och jag borde kanske bokat en tidigare tid) så jag missade min dansträning. 
Jaja vad är väl en dans...😉😘

Kommentera här: