0

Punka

Det regnade när jag skulle bege mig ut, så jag hällde upp en kopp kaffe istället. Packade väskorna och körde till Klippan. Simmade mina 1000meter, fast jag är trött och har fruktansvärt dålig kondis just nu. Skyller på medicinen... Och då kom jag på att jag glömt ta den. När jag klädde mig så märkte jag att jag missat min bh...
Ingen soppa på bilen(ja, ingen gas i heller), så jag körde och tanka, dåligt med luft fram höger... Det går bra nu
Körde hem tog medicinen, satte på bhn och hängde upp två mskiner tvätt. Körde till Perstorp och var där hela dagen.
Fint väder och sushi till lunch.
På hemvägen körde jag inom Bruno och han var snäll och fixade min punktering (satt en skruv).
Nu börjar trädgårdshålet bli en damm med vattenfall.

Christer hade gjort kvällsmat, jag fixade med tvätten och Lucas var med farmor ocg farfar på Väla.
Efter maten stack Dana till sin fotbollsträning, vi var lite oroliga för hennes knä som svullnar och gör ont ibland. Men det är kollat och har godkänts som helt.
Mina planer sköts upp och jag bloggade klart istället.
 
Nu har både  blivit Wahlgrens värld och lite Breaking news.
Tack för idag och gonatt!

Kommentera här: