0

Cc & BC

En runda runt Maglaby Kärr, där jag hade ett trevligt kort och intensivt samtal med en medmotionär
Hem och åt, träna in nya låtar och satte upp ett crosscage-pass för kvällen (med telefonhjälp)
Var i Klippan för att beställa ringar och handla lite mat.På Storköpet träffade jag Martina med sina två goa killar. Härligt att träffas, saknar henne väldigt mycket i mellanåt! Dessutom var hon jädrigt snygg i sin gråblonda hårfärg! 
Mer träning innan kvällen sen var det dags.
Crosscage i Klippan, där jag för en gångs skull hade turen att kunna vara med under passet, så det blev bra på alla sätt! Körde från Klippan till Ramlösa för att hålla Combat Release (!!) Eh.. panik när jag förstod att de annonserat ut att det skulle vara Release på det nya passet! Men de fick snällt vara nöjda med de tre låtarna jag tränat in (de fick ny ändå för jag la till en gammal som de inte haft innan.)  Det är rätt stor skillnad att hålla ett 60min ellerett 45min, den kvarten gör mycket på upplägget . Deltagarna var svettiga, såg trötta och nöjda ut och jag var trött svettig och lycklig! 
På hemvägen körde jag inom Preem för att tanka gas och för att träffa Luis, som jag inte träffat på länge.
Det blev en trevlig pratstund innan jag frös och blev för trött.
Familjen låg i sina sängar när jag kom hem..

Kommentera här: