0

Hasslarp

Disig morgonrunda
Städade den genomsmutsiga bilen
Körde till Hasslarp.
Eftermiddagen detaljplanerade jag kvällens båda pass.
Först ett Crosschallenge för Claudio i salen mellan 17-18 sedan hoppade jag in i spinningsalen och tog ett 
Spinningpass för....
Roland, med riktigt bra musik (jag är förvånad och glad!)
Därefter höll jag yogapass i salen. 
Spännande med kroppen hur den skiftar från dag till dag. Att stå på ett ben har aldrig varit något större problem för mig, vissa dagar lättare och vissa med ansträngning. Denna dagen kunde jag över huvudtaget det inte alls på något av benen, men hade tur som hade fantastiska deltagare som klarade det desto bättre. Det är sååå roligt att leka och testa sig fram under passet vad som passar i salen, vad som passar alla deltagare, vad som kan utvecklas.... älskar det!
Körde hem trött nöjd och tacksam! 🙏💖
 

Kommentera här: