0

Prison Island och Christers 50-års överraskningsfest

Vi körde in till Helsingborg och till Prison Island och vi var först.
Sedan droppade de andra in efter hand: Dana, Emil, Lucas och pappaArne,sedan Britt-Marie & Per,
Tina & Lars, Fanny, Felix och Alex.. och man kan säga att Christer blev glatt överraskad ännu en gång!
Jag dålig koll på vilka lag vi var men "Tristans gäng" var pappa, Rasmus, Fanny och jag i alla fall. och trots att vi var skkitbra så kom vi sist av våra 4 lag....
"inte röra marken"
kluriga mattefrågor...
 
Fler kluriga mattefrågor
 
Passande lagbild för oss
bollbalansövning
20 olika celler och mycket roligt! Vissa var näst intill omöjliga att lösa andra klarade vi snabbt. men vi gjorde bara 13 av 20 celler, så dit måste vi igen! Kan varmt rekommendera ett eftermiddag där!
Efter 1½h så var vi klara och jag tog Christer med mig till bilen och lämnade de andra kvar på stället.
Vi kollade om där var något kul nere i hamnen....
Körde bort till Nordic wellness Väla, gav Christer hans väska och sa åt honom att duscha och göra sig festfin med kläder som var nerpackat. När vi var klara körde vi upp på åsen och hem till Paul & Ann, där även Pernilla & Mark väntade. De skulle till 57:an... eller om det var 157:an, osäkert vilket!
Linn hjälpte mig att sätta upp håret med min nyinköpta klämma - blev fint tycket jag!
Ögonbindel på Christer så körde vi hem till Kvidinge
där "alla" hade samlats! De som vi hade träffat innan under dagen men även Kristina, Annika & Mattias,
Marie & Anders och Tina & Tomas.
barnen hade dukat
två längre bord inne i matrummet och lagat mat till alla!
Så sant, så sant och så passande till Christer!
 
 
 
Maten var mycket god och det blev både bäsk och tequila till maten!
En och annan hotshot (den utan ingefära) blev det under kvällen!
Mycket skratt, kärlek och glädje under hela kvällen.
 Efter vi väckt honom på hallmattan med Tristan hittade vi honom såhär i sängen... Beredd i alla fall!
 
Tack till alla som klarat sig från att försäga sig dessa veckorna och som kom och överraskade Christer.
Det somnade en nöjd, omtumlad och något berusad 50-åring den kvällen!

Kommentera här: