0

Stugan

Var med Luca hos sjukgymnast i Åstrop för att kolla upp hans dåliga höft, fast på gott och ont så är den hyfsat bra just nu. Får kolla upp igen när nästa dåliga period kommer (vi kan ju hoppas att det inte kommer fler). 
Har missat att fotografera.... Yoga fredagmorgon och efter den körde Christer ddirekt upp till stugan och jag var kvar hemma för att hålla combat på kvällen för Claudio. Vilket jag gjorde och körde upp till stugan efter det med sushi i bagaget. Uppe i skogen så delade vi på sushin och sedan gick vi bort till Morgan som hade tyska gäster hos sig. 
Var kvar ett bra tag och sedan snubblade Christer och jag hem i mörkret.
 
 Lördag mogon var det äntligen dags för mig att komma ut på min långa morgonrunda, som varit svårt tills denna veckan för snö och is har legat kvar på vägarna. Men nu äntligen tällde jag klockan och gick ut med Framgångspodden och Hanna Widell i lurarna. Mycket intressant och inspirerande att lyssna på!
Njöt av att solen var på väg upp
 
11,36km blev det, och jag var nöjd och tacksam!
Vi fick sällskap i dammen av dessa grågäss, en liten stund men de flydde när vi rörde oss inne i stugan
 
Tog stenar inne i sågen och la ut runt vår stuga
En vacker sorgmantel hälsade på
Klockan 13 körde vi först till Gunn och sedan snabbt hem för vi hade en tid att passa....

Kommentera här: