0

Träning

När vi kommit hem från stugan satte jag ihop ett crosscage-pass och körde til Klippan för att hålla det! Skoj som alltid och alltid lika härliga deltagare. Däremot missade jag att fota igen...
Snö på åkrarna och lärkan drillade... går dåligt ihop tycker jag.
Satte ihop och tränade in mitt premiär-yoga-pass till kvälle.
Var med på zumban innan för att bli lite varm och för att få koll på hur stark min kropp var just då.
Yogan gick bra och det var precis som jag föreställt mig och lämnade salen lycklig på kvällen!
Nu ska jag jobba för att ha den känslan när jag lämnar salen efter varje pass.
Måndagar Crosscage 18.00-18.45
Tisdagar  Yoga 20.05-20.50
Onsdagar BodyCombat 17.00-18.00
Fredagar Yoga 06.00-06.45
Söndagar Yoga 18.00-18.45 (denna veckan är det redan fullsatt!)
Såklart är alla passen på Nordic Wellness i Klippan
Dana och jag handlade mat på onsdagen och lunchade på Familia
 
Äntligen kunde jag hålla combat igen! Glädje, styrka och kärlek!!
Var försiktig och lät deltagarna hoppa själva medan jag försökte peppa istället. Det kändes riktigt bra och inte alls något som blev dåligt av det.
Provade att vara med på Sh´bam 
Med härliga Anette! Det gick bra, men jag hoppade över hoppen och var lite lugnare än vanligt!
Förmiddagsrunda
nu ska jag fixa till mig för något annat.....
 

Kommentera här: