0

puss puss

Det blev ändå så sent... men ett litet för dagen inlägg blir det i alla fall.
Jag kommer att skriva hur, varför och att jag inte skrivit på länge...länge...länge,
men det kommer att komma efter hand här.
Just nu är jag glad att komma igång igen och ni får nöja er med bilder från kvällens träningspass
träningsoutfiten
härliga gänget, stackars Micke i mitten som blev inföst i salen för att han såg lite förvirrad ut utanför. Det var hans första dag och första pass på Nordic och blev varmt välkomnad av vårt goa härliga combatgäng!
Vi hoppas så klart på att få se dig hos oss igen!
Älskade mannen hade gjort biffar med kokt potatis,(inlagda gurkor, odlade av Emils pappa och inlagda av
Britt-Marie - mycket goda!! Tack till er båda)när jag och Dana kom hem från gymmet.
Ja, jag är så glad att ha man, barn, syster och många många vänner på Nordic Wellness i klippan,
för att inte tala om alla i Sverige (som vi då träffade i helgen och som jag fortfarande är tagen efter, för vilken runda det blev - fantastiskt på precis alla sätt!! LOVE IT!)
 
Nu blev det inte mer, ska upp tidigt i morgon och har matlagning på arbetsschemat i morgon.... Kan säga att det kommer att bli en utmaning, för både mig och de som ska äta den. 
 
ÅH, är så glad att vara tillbaka, skulle kunna fortsätta hur länge som helst nu....
 
Sköt om er och en massa 💞💞

Kommentera här: