0

Hej! Long time....

Nu har det gått en månad sedan jag bloggade senast och jag vet att det gjort gott för mig.
Ibland inte så ofta men ibland har jag blivit lite stressad av bloggandet, mest när jag själv tycker livet suger...
Det har inte toppen hela tiden men det har inte i heller varit botten hela tiden. Nu är det bättre på alla sätt!
 
Jag har mest av allt tränat denna månaden, byggt självförtroende och självkänsla, byggt muskler,
byggt i stugan, städat och lyssnat mycket på Framgångspodden. Här kommer en liten sammanställning och sedan börjar jag blogga som vanligt igen.
 
Här kommer en del bilder....
En skön förmiddagspromenad runt Kvidinge
En mycket trevlig kväll hemma hos pappa & Kristina tillsammans med Annika & Mattias, och med mycket god mat! 
Promenader med min käre man
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Alla järnstolparna bort och ett grymt bra jobb av Christer är gjort!
 
 
 
 
Combat med zumba-gänget i Klippan
Yoga i Ramlösa
Fixade till Guldrankan i stugan efter mössens försök att göra vinterbostad i krukan....
Massor av snö i stugan. En härlig kväll hos Morgan men Gunn, Nick, Jocke, Lina och Jolin med vinst och som vanligt mycket god mat!
 
En runda i Prästamarken
 
 
Combat i Ramlösa med detta superhärliga gäng!
 
Tränar handstående...
Haft combat även i Ängelholm 
...och lite egen morgonträning i gymmet
 
Gröt och ägg frukost
Städade i redskapsförråd och ...
...verktygsförråd i Klippan
ite sol har vi fått också och minusgrader!

Kommentera här: