0

Vardagar vecka 26

Christer körde ner Rasmus & Karolina till Kastrup för de skulle flyga ner till Sicilien och vi fick glädjen att passa....
...denna killen i en hel vecka! 
Jobbade som vanligt, skrev igp och städade.
Dessa goa (och några till) var med på måndagens cross cage-pass och de blev trötta, jag lovar!! Men som ni ser glada och nöjda ändå! 💪💗
Jag var med på kvällens zumba-pass för att få egen träning också!
Detta är efter tisdagens zumba med Ami
Dana och främst Emil hade fixat räkmackor tills Lucas och jag kom hem efter våra jobb på tisdagskvällen.
Christer var i Norge under tisdag och onsdag.
Var nere i Malmö på en riktigt fin träff under onsdagen. Fick stå och vänta länge vid bommarna i Hasslarp... men inget tåg!
Höll hela combat r76 själv och det gick bättre än jag hoppats på!
Var med på..
med denna härliga donnan! Kan idag söndag berätta att jag fortfarande har träningsvärk efter det passet!!
Kolleger och killarna på jobbet åkte till Liseberg över dagen och jag stannade kvar och städade och skrev igp:er.
På kvällen stack vi till skogen
Tristan, Christer och 
jag. Njöt av sol, värme och skog
Fredagsmorgon med yoga!
Cyklade Hasslarp runt under fredagen på arbetstid tillsammans med en av killarna.
Sedan var det fredagskväll och helg!!!

Kommentera här: