0

Midsommarafton

Vi hade en fantastiskt mysig midsommar i Danmark, Helsingör. Annika & Mattias kom hem till oss innan vid lunch och klockan 13,05 tog vi tåget rån Kvidinge och vidare med båten. Vi gick bort till Köpenhamnaren, där vi åt smörrebröd. Satt ett tag på torget och och var på väg tillbaka till Sverige när vi mötte Patrik och Elisabeth som var på väg till Helsingör. Vi vände och följde med dem. Efteråt var vi innei Helsingborg på bl.a Hamnkrogen.  Fullt ös hela eftermiddagen och kvällen och vi hade superroligt.Tyvärr lyckades vi missa sista tåget hem till Kvidinge och jag lyckades göra av med min handväska i taxin hem.... Det finns alltså inga foton kvar, kreditkortet är spärrat och jag hoppas fortfarande på att någon vänlig själ kontaktar mig idag och lämna leg och mobil. Mobilen var på väg att bli utbytt ändå (fast inte riktigt än), men det känns så jäkla dåligt och slarvigt av mig jag brukar inte slarva bort saker så.  Jag brukar inte ha handväska så jag tror att jag glömde bort den för det. Inte nöjd och hemsk ångest för vad man kan göra med min legitimation och hur just det kommer påverka mig, förutom jobbet med att skaffa nytt.
 
Tips och era erfarenheter tar jag gärna emot, och då får det bli här på bloggen för jag är inte lätt att kontakta annars. 

Kommentera här: