0

Skräddarehuset

Hemma så hann jag ta en liten pn på 6minuter, duschade och klädde mig. Bilen med två cyklar var förberedd och vi körde till Ljungbyhed.
 "Lillasysterbygg" fick en liten present och vi fick bubbel
Bord var bokat så vi fyra satte oss på cyklarna och cyklade ner till byn och till....
...Sussie och Dagnys
 
Förrätt....
Förrätter....
 
ALLT var helt suveränt gott!!  Kan verkligen rekommendera Dagnys 💗
På vägen tillbaka(det hade börjat regna lite smått då), så cyklade vi inom...
RÄVAHÅLAN!!! Som varit"gömt" för mig sedan lågstadiet,blev så glad att jag äntligen fick reda på var det egentilgen låg. För som jag kom ihåg det var det e lång bit att gå innan man kom dit... i verkligheten är det ett kvarter!
Så vi fyra stannade och lekte ett bra tag!
 
Klättrade, åkte rutchkana, linbana och "en liten häst på kullen"
Rönne å
Satte oss intill huset i trädgården, tills regnet tog över alldeles och vi blev tvugna att gå in.
En god drink
Finaste syster yster!💗
Tack Annika och Mattias för allt! 

Kommentera här: