0

Sorrento

Laddade inte mobilen över natten så det blev varken registrerat att vi gick 7km på morgonen eller några foton från rundan. Men Annika och jag gick ut i regnet och startade dagen på bästa sätt!
Våra män hade fixat frukost och vi åt tillsammans innan Christer och jag körde till pappa och Kristina.
Hämtade Elefantgräs och drack kaffe.
Körde hem och gick Tomarpsrundan med Dana och Queenie
 
Riktigt skönt och gott med 1 mil i benen redan innan lunch!
Tog igen oss med ett avsnitt i soffan innan jag skulle till jobbet för att hämta upp killar för att träna och fixa gymkort.... Körde själv därifrån för "ingen" var hemma.Men det var bra för då hade jag tid att...
tvätta och dubbeltanka bilen inne i stan.
Fortsatte till Väla
En timmes combat
Hela 76:an, och jag säger bara vilket härligt pass! Älskar det redan! (Det var första gången som jag var
med på hela passet.) Grymt roligt, jobbigt, annorlunda men med lätt koreografi att lära in.
Körde hem och tog min matta och körde till
Klippan och höll yoga. Det blev ett skönt pass för träningsvärksmuskler!
Hämtade pizza(Sorrento, med mozzarella och lufttorkad skinka) på hemvägen (kände att jag kunde vara värd det då), såg en film med Christer och sov!
 
Vilken underbar helg jag haft! Inte många lugna minutrar men sjukt nöjd och tacksam! 
Ser fram emot nästa vecka, med midsommar och allt! 
 

Kommentera här: