0

Snabbgenomgång....

Va härligt att se hur många som enträget är inne och kollar dagligen om jag har skrivit! Ber om ursäkt men det kommer förklaringar efter hand här och hädanefter. Kör en liten snabbgenomgång av de senaste veckorna
BodyCombatmaraton 2h,på Väla med dessa härliga instruktörer, Sheila,Claudio, Cilla och Nadia
Fantastiskt roligt och jobbigt! Vi fylla hela stora salen med härliga träningssugna människor
Detta var på söndagen veckan innan op.
Dessa två tosingar körde jag ner med till boardershop för att handla alkohol i alla dess smaker!
Ja, va säger man...?
 
Måndag postop så höll jag crosscage i Klippan med hjälp av underbara Jonna som stod för att visa övningarna medan jag pekade....
Sprutade mig varje dag i en vecka
Nordic Wellness Ramlösa
Årets HLR-utbildning avklarad och vi blev godkända, Oliver, Emil och jag!
Nu kan medlemmarna i Klippan N.W vara lugna om olyckan sulle vara framme....  
Jag har gått varje dag längre och kortare rundor men firade en vecka postop med att gå Kopparhatssrundan.
Började lugnt upp för trappan
Lycka!
Vacker natur
Var hemma hos pappa & Kristina och drack kaffe efteråt - supernöjd, gick hela runda (förvisso i lugnt tempo), utan att bli trött eller få ont. Skönt med stark kropp, värt så mycket i dessaläge!
Lördag gick vi rundan på åsen, 7,3km 
Söndagmorgon körde vi upp till stugan för att vattna blommor och kolla till dem(stugorna). Drack en kopp kaffe med Morgan.
Gjorde garn-ägg till .....
Påskpyntade inne i stugan
Påskris på farstukvisten
...med garn-ägg i, så när fåglarna vill isolera sina bo tillvåren kan de plocka garn här!
Vet inte om det fungerar än men tänker prova. Vi har varit duktiga och matat dem hela vintern och vi har många som hälsar på varje dag. Svartmes, blåmes, tofsmes, talgoxe, nötskrika (5st),nötväcka och någon domherre.
Vinter som är kall, med sol och snö är så vackert och energigivande
Christer passade på och körde några varv på rallybanan med Morgans boggie. Det syns vad han tyckte om det....    ;)
Söndagkväll, en runda i Prästamarken
 
Dessa stora, gamla och vackra ekar
5km på måndagsförmiddagen
Njuter!
ter På På hemvägen efter kvällens crosscage
Tisdagsmorgonen började vackert med sol och frost
Rocka sockorna-dagen, för att hylla olikheter 
Senior-pass på onsdagen, detta härliga gäng som troget tränar två gånger varje vecka!
Försökte med lite yoga som avslutning, och alla deltagarna klarade det bättre än vad jag gjorde....

Kommentera här: