0

ATTACK

Från inköpsrundan tog jag mig till Nordic wellness på Berga för att testa ett "nytt pass".
Det är inte nytt utan jag provade det på SuperSaturday för ca 10 år sedan i Globen. Skithäftigt var det då och jag har inte lyckats komma i kontakt med det sedan dess. Sara Priscar har varit en enda instruktören i det i NV Skåne under två år, men nu äntligen har hon kolleger! Nadia och Frida kommer att köra det i Ängelholm.
Just nu är det release 100.
BODYATTACK® är ett sportinspirerat konditionspass som utmanar och utvecklar din styrka, kondition och uthållighet. Denna högintensiva intervallträningsklass kombinerar atletiska aeroba rörelser med styrka och stabiliseringsövningar. Liksom alla Les Mills program, släpps var tredje månad ny musik och koreografi
från Nordic wellness hemsida.
Om det blev svettigt?! Jodå det droppade inte utan mer rann svett från mig, men en riktig energikick fick jag av det. Sara är en sprudlande instruktör som peppar med ett leende och till upptempolåtar. Detta kommer jag absolut att köra fler gånger! Häftigt! Mycket hopp, en hel del styrka med egen kroppsvikt och ett högt tempo hela passet igenom. Enda nackdelen för mig personligen är att de andra Attack-passen är under tiden som jag håller mina pass och detta på torsdagar är den dagen jag inte själv håller några pass och jag trodde
jag skulle köra min löpträning.... Kanske kan köra varannan vecka! (helt ärligt får jag utan tvekan ut mer av att gå på attack än att springa (lufsa) själv). Tack Sara för ett energigivande pass!

Kommentera här: