0

Azita

Varm vacker morgon med blå himmel och solen på väg upp
 
Gick den "korta" rundan på 7km, och lyssnade på Azita Shariati och blev väldigt inspirerad
Göken kom flygandes, en ovanlig syn
Efter frukost fortsatte vi vårt arbete ute. Åt lunch och sedan körde vi hem. Inom maxi i Mellbystrand för att köpa det viktigaste för nästa vecka.
Hemma packade vi ur bilen och jag tg en dusch (välbehövlig och nästan så jag glömt bort det dessa dagar), 
innan jag körde för att träna.
Härliga Cilla och Nadia stod på scenen på Väla. Ett bra ben-combat-pass!
Till Klippan och höll yoga. Det gick inte väldas bra för jag saknade flyt och var stel och öm i kroppen. Inte konstigt för jag har inte tagit mig tid att köra yoga dagarna i stugan som jag brukar. Men det kommer snart tillbaka igen! 

Kommentera här: