0

Golv

Körde upptill stugan igen till Christer som var ensam kvar där. Handlade mat och färg på vägen upp.
Vi åt kvällsmat tillsammans och sedan satt vi en stud och pratade och ansträngde oss båda för att hålla oss uppe en liten stund till. Men innan 21 rasade vi ihop i sängen. Aströtta båda två!  Lite "rädda" för att vakna kl.03 dagen efter men det gick bra och inte förrän 07.30 gick vi upp!!!  Fatta hur trött jag var! Kan inte ens komma ihåg när och om jag någonsin sovit så länge! Förmodligen behövde jag det och det kändes bra när jag vaknade.
Efter frukost gick jag direkt ut och började måla.
Det svarta...
 
Själv rätt nöjd!
 ...och så ett golv här!
Körde hem till liunch, packade upp, tvättade, satte ihop kvällens pass och satte färg i håret.
Christer följde med Dana och Emil till Ängelholm för att titta på en bil. Jag körde till Klippan , där Lucas redan var och jobbade.
Detta underbara gäng hade jag med mig på yogan. Så glad och tacksam att jag får vara instruktör till dessa och tacksam för att jag kan träna själv!
 
Dessutom vill jag skicka ett extra stor tack till alla er som var i stugan i helgen! Vilket enormt jobb som ni lagt ner och så  mycket vi fått gjort! Tack! Tack! Tack!
 

Kommentera här: