0

100årsfest!

Lördag förmiddag fick jag med alla tre killarna till gymmet, medan jag själv cyklade med Jonathan. Bättre för mitt knä! Dana var iväg på Laserdome med fotbollslaget. Hemma igen så var det dusch och fix till kvällen. 
Dessa två fixade också till sig för kvällen(årsfest på Folkets hus) hemma hos oss.
Förfest för vårt bussgäng som skulle till Höganäs på 100 årsfest. 
En trevlig fest med god mat, som Inger och Johan hade ordnat!
Åkte trött hem med bussen igen vid 01.
Dana hade hotat med efterfest (efter årsfesten)hos oss, men det slapp vi, nästan direkt i säng.
Lucas och Linnea hade varit i Klöva Hallar, Rasmus var på parkour-mästerskapen med sitt gamla gäng. Han kom hem blodig med taxi vid 05.30(bröt nästan ihop för nyckeln låg inte på sin plats...) Hade varit i bråk med huliganer (nötter om du frågar mig som bara är ute efter bråk!) Polisanmält som grov misshandel och mordhot, känns sådär. Även om Rasumus kan vara provocerande, men när det gäller att stå upp för svaga och civilkurage, står han på sig( med all rätt tycker jag) och det gick rätt så bra för honom ändå. Första gången som jag känner mig riktigt rädd för hans skull, superobehagligt!

Kommentera här: