0

A.Berg'ere

Min parkeringstid tog slut 7.30 så Christer och jag tog 07-tåget in till stan.
 
Härlig morgon!
Så var jag här igen....
Vi åt frukost på Marina, gott och trevligt
Körde hem och fixade lite.
 Körde med Dana & Emil till Biltema för att köpa glödlampa till hennes bil och sedan doftljus på Väla,Cervera till kvällen.
Fixade till mig för kvällen sedan cyklade
Christer & jag till Åstorp(efter byte av cykel efter däckexplosion)och till Mark & Pernilla.
Kastade lite pil innan maten och drack...
Mitt favoritbubbel!
God kalkon till mat och efter det
spelade vi kort(jag har ärligt talat inte en aning om vad vi spelade och kom aldrig på regler och annat, för jag tyckte det ändrades efter hand)
Diskussioner och dans såklart till långt ut på natten.
Cyklade hem och hade följe en bit med Paul & Ann.
Väl hemma( någon av oss två cyklade "brett", och till slut fick jag cykla en bra bit framför för att inte bli påkörd).
Lucas mötte oss i dörren, nyss hemkommen efter sin utgång. Klockan 04.30 släckte jag.
Stort tack, Pernilla & Mark! God mat, bra diskussioner, bästa sällskapet och roligt! ❤

Kommentera här: