0

Härlig fredag ...

Tidiga morgnar, trött kropp gör att det inte blir några morgonpromenader. Men det blir tid för dem snart igen. Däremot så blir det morgonyoga på @NordicWellnessKlippan
Så glad och tacksam🙏 för alla de som kommer och yogar med mig klockan 06. Tror de uppskattar att starta fredagen på det viset, så jag är extra tacksam att jag kommer att kunna fortsätta med de passen i framtiden❤
Körde direkt till Hasslarp och startade städdagen på boendet.
Höst och snart helt vissna blommor
Efter arbetspasset så körde jag till Väla, lite osäker på hur jag skulle göra men jag bestämde mig för att kolla rean på Intersport(köpte en t-shirt och strumpor) fortsatte till @NordicWellnesVäla för att vara med på ett pass
Ett helt underbart danspass!
Tvekade för att jag hade ont i kroppen, var på rätt dåligt humör för det och var orolig att jag skulle kunna försämra mitt ryggonda. Kunde inte göra alla rörelserna ordentligt (skönt med Sh'bam, det behöver inte vara perfekt!), kunde inte ta i men...
Härliga Jennifer som bjuder så gott på sig själv!
Glädjen över att dansa, att glömma bort att det gör ont en stund gjorde att mitt ryggonda förminskades avsevärt!
Så glad och tacksam!
Duschade och körde ner till Knutpunkten och 
parkerade där
Gick ner och mötte Inger. Vi gick tillsammans till Mezo ,där vi beställde in mat och vin.
 Pasta med kyckling till mig och...
Mezo tallrik till Inger.
Vi har inte träffats och pratat på så länge så det var sannerligen inte brist på samtalsämnen! Massor att prata om runt yogan, där Inger ligger hästlängder före mig i kunskap och utövande. I vilket fall var det riktigt härligt att sitta och prata i lugn och ro, och fantastiskt skönt att träffa Inger!❤
När min parkeringstid gått ut gick vi och la dit en ny biljett och gick ner till Bishop arms där vi drack en Ingefäraöl  som var riktigt god. Fortsatte att prata både med och utan andras sällskap. Sprang till tåget 00.13...
Hann och kom hem till ett hus med tjejer med ansiktsmasker. Ner i sängen och fick några timmars sömn.
Tack Inger! Snart igen...🙏💗

Kommentera här: