0

Oktoberfest

Från att vara lugn och yogis till att vara bilförare inne i Göteborg är lite skillnad... Körde först och lämnade Anna på hotellet som hon skulle sova på. Sen vet jag inte hur många regler och spårvagnsrälsar jag körde på och över. Galet svårt med alla vägarbeten och en GPS som föreslår omöjliga vägar. Många människor som var ute på gatorna och som skakade på huvudet åt mig, jag höll upp mobil/GPS och bad om ursäkt ett flertal gånger, men kom till slut ut på motorvägen. Stressen över att hitta inte en Cirkel K att tanka på(Christer har tankkort genom jobbet) och bensinen som höll på att ta slut gjorde inte min körning bättre!
Tankade på annan mack utanför Gbg, och blev lugn igen. Körde ner till stugan, bytte om till "Heidi-klänning"
Gick bort till Morgan som hade Oktoberfest i Snickarboa.
 Ylva & Tommy var med Britt &Per-Marie
Christer var somalier och sjöng "köttbullemacka"
Nick sjöng och spelade och 
Willy från bygglov var gäst på festen. 
Supergod mat(som vanligt!) Och trevliga människor. Jag och Per gick innan de andra tillbaka till stugorna. Jag kände att det var lagom så och behövde några timmars sömn och Per va lite trött. Tack alla och främst Morgan!

Kommentera här: