0

Yogainstruktör

Vid 06.30 lämnade jag stugan(tänt och kläder låg utspridda efter Christer kommit hem på natten). Tankade ordentligt på vägen upp och lyssnade på Framgångspodden och Kjell A Nordström, intressant framtidsforskare.
Hämtade Anna på hotellet och bröt mot ytterligare några trafikregler...
Parkerade i Nordstan och gick till N.W Exclusive.  Började med lugn Yinyoga i 100min. Gick igenom passupplägg och förberedde oss för våra praktiska prov. 
Lunchade med Anna och åt sushi. Sedan var det dags att yoga...
Alla hade 10 min på sig att visa upp vad vi lärt oss... typ. Så det blev 120min yoga till. Det gick bra för alla och vi var lagom möra efteråt. Vi avslutade helgen med Nidra-yoga. Jag klarade det inte hela vägen utan somnade till vid några tillfällen. Men efteråt var det en häftig känsla i både huvud och kropp.
Det här är Lenita som varit vår lärare under dessa två yoga-helger. En underbar och klok människa som bjuder på sig själv. Hon är kanske "inte  traditionell men hon är autentisk"! 😘
Tack för allt @wilja_lenita 🙏
Kan nu titulera mig som yogainstruktör!
Tyvärr har mitt högerben bråkat hela helgen och jag inte kunnat göra alla positioner ordentligt och det värsta är att jag inte vet varför det bråkar. Får snart boka tid för att kolla upp det.
En ovanligt lätt och laglig biltur ut ur Göteborg tillsammans med Anna och vidare ner till Skåne igen. Innan helgen var jag rädd för att jag skulle vara trött när håg körde hem på söndagen, men med Anna var det inga problem att hålla sug vaken! Hon sjöng hela vägen!!
Hahaha skoja!! Men hon är väldigt lätt att prata med och jag är så glad att jag lärt känna henne och hoppas att vi kommer att träffas fler gånger, tyvärr kan vi inte gå varandras pass. Men det blir säkert andra tillfällen!

Kommentera här: