0

Linas matkasse

 
Efter många om och men, en del hattande,väntande så till slut fick jag ett positivt besked. Det kommer dröja lite innan jag kan berätta vad, men jag är nöjd! 🤸‍♀️
Berättade att vi fick hem sändning av Linas Matkasse i söndags. Kan idag berätta att ALL maten därifrån ligger kvar i kylen. Det är en kock vi behöver inte få hem maten, för i ärlighetens namn tar det inte så lång tid att handla för mig och jag måste ändå köpa mjölk, schampo och annat så att lägga till maten blir inte mycket extrabesvär. Däremot tid att laga mat den här ingen av oss fyra i vardagarna. Alla fyra tränar så gott som dagligen och Alla har andra saker som behövs göras på kvällarna. Mat har prioritet sist hos oss på kvällarna. Ahja vi svälter knappt, och även om man behöver ordentligt med mat när man tränar så äter vi oftast lagad mat mitt på dagen så det räcker nog.
 
 Ha en fantastisk dag så hörs vi senare! 💖

Kommentera här: