0

Värk

OMG! Det är redan torsdag!
Veckan går i rasande tempo! Jobbar på dagarna, jag har varit mycket privatchaufför/inte bara skolskjuts. 
 
Crosscage i måndags. Stackars Annika har skadat sin fot och har inte tränat på ett tag nu men jag hoppas på att få träffa henne i kväll på gymmet gymmet.
 
Återbesök på gyn och en sväng inom apoteket.
 
Tisdagskväll började med en PT-timme. Fantastiskt bra och nödvändig! Jag har en massa muskler som jag inte använder ordentligt och målet att göra 5 pullups innan nyår är satt! Kvällen försatte...
...med Zumba och...
Yoga
Onsdagen vet jag inte var den försvann... Men jag var chaufför, kontorsarbete med AV...
Fick naglarna fixade och träffade på Sofie(som jag gick Socialpedagogutb. tillsammans med! )Supergravid och snygg som vanligt!
och på kvällen hade jag combat - såklart!
Onsdag morgon hade jag den sköna träningsvärkkänslan i kroppen och idag är den inte lika skön. Armar, rygg och hela bålen är öm! 

Kommentera här: