0

Asolo

Tog sovmorgon och gick upp efter Christer! Gick en runda bort mot början av "Storpisten", dit vi (Christer & jag) inte varit innan.
 
Vackert när det håller på att slå ut i skogen.
 
Ca 4km frisk luft blev det!
Pack ihop oss och körde ner till Spånstad
Ja, varför chansa på något nytt...?
Fixa med tvätt, jobbade en del och körde till Väla och..
Var med på ett combatpass med dessa grymma instruktörer!
Inom Väla och Naturkompaniet för att kolla efter vadrarkängor
Kom hem med dessa, nya sulor och strumpor. Fick fin hjälp och goda råd! Känner att jag kommer vara stamkund där under våren fram till min semester då jag ska vandra upp för Kebenekaise. Sällskap är välkommet på vandringen men annars så kommer jag att gå själv under vecka 30. Känns så härligt och jag är så glad och förväntansfull!
Hämtade med sallad hem till mig pizza och kebab till killarna.
Kollade Mästarnas mästare innan jag somnade

Kommentera här: