0

Hej och hallå!

Riktigt så här ser jag inte ut nu....
Knappt alls faktiskt!
Känner mig som i ett vakuum utan mobil. Men snart hoppas jag så kommer jag ut ur bublan och kan vara med i matchen igen!
Hoppas allt är bra med dig! Känns lte tomt utan ditt sällskap här.
 Dana har opererat sitt knä och är redan i full gång igen. Lucas sliter i skolan, Christer på jobbet och jag på jobbet.
 
Det händer roliga saker också!
Som i helgen var det STRONG TOGETHER i Göteborg. Föreläsningar, olika träningsklasser, smakprover överallt, goodiebags och en massa glada N.W-människor. Rikitgt häftigt
Dagarna innan dess var jag.... håll hårt i dig nu......... på Ullared!
Jag!! Ullared?? Men jo det var jag och ja, jag handlade!
Vi hade möte, det var endast därför jag var med. Efteråt körde jag ner till stugan, gick en lång(Bygdegårdsrundan)runda och fick skogsenergi. Christer kom på kvällen och efter vi hade ätit så blev vi hämtade till Nick på Norskt julbord och en massa diskussioner! Härligt med goa grannar!
Körde till Götborg på morgonen och hem till stugan igen på kvällen. Då hade B-M & Per kommit upp dit med Aja & Robban. En härlig kväll som slutade ute vid elden och ni som varit där vet vad vi hade i kopparna!
 
Rasmus har äntligen fått sitt körkort och jag är så otroligt glad för hans skull .........men mest för Karros skull!!
 
Nu har jag avslutat en lång arbetsdag från 07.30 med 5 massager till receptionstjänst till 20.15 och efter det 1h poweryoga.
Men nu tror jag att jag är redo för sängen. Christer är i Vallentuna så jag kan bre ut mig ordentligt!
Sköt om dig så hörs vi!  

Kommentera här: