0

Björnbär och redskapstavla

En fantastisk morgon!
Fixade vad jag behövde till resten av dagen, väckte Lucas så han kunde övningsköra oss till Ängelholm. Närmare bestämt...
Reumatologmottagningen. Träffade en vettig läkare som berättade vikten av att röra på sig och hur mycket bättre det är än att ta medicin. Fast Lucas fick ändå med sig medicin som han kanske kommer att ta...Lämnade Lucas hemma och fortsatte själv till jobbet, där I mer var redo med borr och skruvdragare!
Fick upp tavlor i hallen utanför omklädningsrummen.
Fastighetsskötare tog hand och fixade till 24/7 -dörren
Griffeltavla till cagen(krita finns i repan)
SÅ,äntligen är den på plats Redskapstavlan, som ska göra det lättare för alla att hänga tillbaka efter sig och vi slipper ha den jäkla röran runt om på gymmet. Sen får vi se om den hjälper...
Tisdagarnas schema. Ä drar så jag kommer ha combat 18.30 på torsdagarna istället för onsdagarna (som jag haft i 2,5 år.
Slutade 19.15 och körde hem.
Planterade ut höstblommor.
Lucas hade klippt gräset under dagen.
Plockade björnbär som jag åt med fil till kvällsmat. Tittade på SYTYCD innan jag gick och la mig.

Kommentera här: