0

Dymöllans ålrökeri

Liten morgon/HP, tvätt och fix innan C & jag körde upp på åsen för att springa läs: lufsa).
C tog långa rundan och jag den korta, men jag la till BRAK + 25st skalbagscrunch. Lagom timat körde vi tillbaka hem och duchade. 
Cyklade till Linnégatan
svarta tomater!
... och tillsammans med Britt-Maie & Per till Dymöllan och till ålrökeriet.
 
 
God laxmixtallrik till mig
Fick liten visning av Christer som somarjobbade där för många år sedan. Försat gången som jag var där, men inte sista. Gott, mysigt och trevligt!
Cyklade hem igen efter maten.
Paus i grusgraven.
Vi skulle cykla över 21:an, men för att det fortfarande inte gjorts någon rondell i den korsningen så fick vi cykla andra hållet och under 21:an istället.  Jag tycker det är helt otroligt att det får vara så dåligt med så mycket trafik som det är större delen av dagen. Så mycket olyckor, vansinniga omkörningar och framför allt utkörning för att komma ut på 21:an.
Det måste fixas snart!
 
I vilket fall så kom vi hem till oss under 21:an, där blev vi kvar resten av kvällen med mat som Christer och Per fixade till. Tack för idag!

Kommentera här: