0

Halmstad

En härlig hotellfrukost efter dusch innan jag packade ihop mitt gjorde ett litet inköp i hotellets giftshop. Pratade med Christer och vi bestämde att vi skulle luncha ihop inne i Halmstad.
Längesedan jag gick i denna parken som jag gick i näsatn dagligen när jag pluggade här.
Satt här en stund och hittade en massa HP-saker
Gick ner till Nissan och så kom Christer och tillsammans gick vi för att hitta sushi-restaurang. Men tyvärr fanns ingen av dem som jag brukade äta på kvar. Kändes som hela stan hade gått bakåt i stället för framåt, myckst som var nerlagt. Till sist gick vi in på Bull´s
Smörstekt torsk med mos och champinjoner. Riktigt riktigt gott!
 Vi  gick in i parken och körde lite HP innan vi köpte godis på Hemmakväll. Körde hem, tömde bilarna och satte oss med en film. Därefter har jag bloggat
 Nu har Lucas kommit hem från jobb( han var på kick offi Göteborg med sitt jobb under fredag och lördag..  
Stor glädje och tackamhet  för denna helgen. Underbara härligt tokiga människor i min närhet. STOR TACKSAMHET! 💛💚💜🖤💔

Kommentera här: