0

Hemfärd

Så var det dags att lämna Kiruna, genom att ta buss till flygplatsen (samma busschaufför som kört oss in från flygplatsen i måndags). När vi väntade på bussen var där fullt med flugor som surrade, men de visade sig sedan att det var stora knott!
Hotell Scandic Ferrum
Vars en nyckelring med Kiruna på, för att minnas och ändå ha nytta av det. När vi kom hem visade Christer att han har lika många nyckelringar i sin knippa som nycklar... Jag trodde inte han hade någon...
 
Flyg till Arlanda där vi väntade i ca fyra timmar (godaste och prisrimligaste maten blev på MAX och stor besvikelse, inte på maten utan att de inte hade någon fräsch sallad eller så). Satt och pratade ett tag i loungen innan vi flög vidare ner till Ängelholm. Tankade på vägen hem och möttes av Linnea hemma hos oss. Lucas jobbade och Dana & Emil har flyttat från vårt hus nu. Gick hem till B-M & Per dit Fam. Johansson hade kommit.Senare kom Rasmus & Karro (och Tristan).
 
Är så stolt, nöjd, glad och så tacksam för att jag kunde göra denna resan och äntligen få bestiga Kebenekaise. För ett år sedan hade jag inte klarat det, dels för operationen som jag hade genomgått några månader tidigare men främst hade mina leder inte fixat det, men nu med hjälp klarade jag det bra! Tacksam för den hjälpen!
Tacksam för att få ha pplevt fjällen på riktigt och vi kommer vandra igen, utan tvekan. Letar redan nästa ställe att tillbringa nästa års sommarsemester. 💖

Kommentera här: