0

Höstschema

Vackert med dis.
Nu kör vi igång med höstschema och jag lyckades städa klubben (förutom fönsterputsningen som jag beställde innan jag gick på semester...) så att jag i höst kan hålla mig till veckostädning och akuta saker så jag inte behöver lägga onödig tid och energi på sånt här.
 
Min egna träning i höst
Mån: pw , meditation, yoga och styrka hemma. Håller Crosscage på lunchen 12.15-12.45
Tis: pw, meditation, löpning och yoga på kvällen
Ons: pw, meditation, cykel30 på lunchen, BodyPump på kvällen
Tors: pw, meditation. simma och BodyCombat på kvällen
Fre: pw, håller i Yoga, Senior och som lunchpass HIIT. Dans på kvällen om jag har möjlighet.
Lör: 1mils pw (hoppas alltid på dans en lördagskväll)
Sön: 8km pw, om jag inte jobbar så kör jag BodyCombat på Väla ev yoga på kvällen.
 

Kommentera här: