0

Storstädning

Började jobba 6.45 med att storstäda herrarnas omklädningsrum. Allt från taklampor till skåp, dusch och bakom toaletten. Lämnade golvet till efter seniorpasset sömn jag höll mellan 9 och 10. Fortsatte i Herrarnas vidare i håll och trappa. Tvättade duschdraperi och handdukar. Slutade p-toa och dammsugade. Repan öppnade 12, sprang fram och tillbaka, upp och ner till lagret, några vändor till soprummet. Idag behövde jag ingen extra motion för som jag har svettats hela dagen. Speciellt i omklädningsrummet när jag för runt för att hinna bli klar innan Seniorernas pass.
Här är fredagarnas schema. Jag kommer hålla tre pass, innan kl.13,varje fredag under hösten. Det kommer bli bra!
Christer landade vid 16, beställde sushi som jag hämtade 17.45 i Åstorp
Som jag längtat!
Såg en film (Quiet Palace), innan vi la oss. 

Kommentera här: