0

50 År och lycklig

Tidig mogon innan de andra hade vaknat, åt frukost och körde till Klippan. Gjorde kaffe, hämtade lussebullar på Hjärtat och förberedde innan de andra yogisarna kom. 
Yoga med 11deltagare klockan 06 på morgonen. Lite lycklig! 🙏
Några av deltagarna 💖
och present från morgonyogisar som brukar komma i vanliga fall.
Körde hem till Kvidinge för att väcka nästa födelsedagsgris...
Alex fyllde 13år!
och sedan för att äta frukost tillsammans allihop. Plus några till!
15st till frukost är alltid mysigt! En stund senare packade vi in oss i bilarna för att köra söderut.
Över bron till Danmark, på båten över till Tyskland
En runda in på Boardershop och sedan vidare ner till
Weissenhauserstrand.
Olika boende som stugor och hotellrum. 17personer: Pappa & Kristina, Rasmus & Karolina, Annika & Mattias, Tina & Lars, Dana & Emil, Britt-Marie & Per, Lucas, Alex och Felix, Christer & jag såklart!
Vi hade hittat en italiensk restaurang där vi åt vår festmiddag
Mozzarella & tomat sallad till förrätt för mig och
Lax och pasta till huvudrätt. Kanske inte det godaste jag ätit.. Och inte den bästa servicen...
På rätt plats!
Fotografer
Så mycket 50år!
Lite GulaÄnkan till det.
En helt underbar 50årsdag och precis som jag önskade! Kärlek till alla! 💗💛💗🖤💗💚
     
 
       
Det syns vad jag tycker om va? Önskade Airfryer, Plattång, Blender (en tyst och som inte väcker hela kvarteret). Stort tack till er alla! 
Dessutom fick jag av Christer
En resa till Paris för att lyssna på 
Dessa! Fall Out Boys! Äntligen!

Kommentera här: