0

Julfest på Söder

Yoga, senior och sedan i full fart till Söder i Helsingborg.
Lunch, tömma bilarna, duka...
Asa in en hoppeborg... (fick hjälp av de starka killarna som tränade i gymmet)
Bra fest- och träningssal
Blåsa upp/knyta ballonger.
Plocka fram maten när gästerna kommit
Julklappsleken
Detta blev min julklapp och jag vet vem som gav den och som var så lycklig att jag skulle ha den! Känner inte mig så väl...🤣
Efter mat och lekar gav vi hoppeboregn och giraffen ännu en chans och
Upp kom den och den fyllde sin del av rummet kan vi säga
Blev uppskattad och vilken snackis
Här är han... i taket!
När våra gäster gav sig av (vi var tvugna att få ut alla innan larmet skulle gå igång), så började vi att flytta stolar, bord, mat, luft ur hoppeborg, hoppeborg till släp. Jag var chaufför till Ängelholm och Kvidinge. Äntligen i säng klockan 01-prick! Med tanke på att jag ska vara på jobbet 08 i morgon så gälde det att somna snabbt och hårt. Gick sådär.
Men jag somnade med ett leende för det blev en lyckad julfest, allt räckte (och blev över) och alla var nöjda och glada!
💛💚💗🖤

Kommentera här: